?

Log in

No account? Create an account

Such · a · pretty · girl · Happy · in · an · ugly · place


goatse has a face. *shocked and amazed* it's like finding the…

Recent Entries · Archive · Friends · Profile

* * *
goatse has a face.

*shocked and amazed*

it's like finding the fucking holy grail.
Current Mood:
excited excited
* * *
* * *
On May 2nd, 2004 07:53 pm (UTC), thesoul commented:
yup that face fits!
[User Picture]
On May 2nd, 2004 07:55 pm (UTC), fuzzdecay replied:
i always expected him to be younger... and less "70s stereotypically gay".


...now i just gotta find dvda and my collection will be complete.
[User Picture]
On May 2nd, 2004 09:01 pm (UTC), pragmantra replied:
any specific dvda? there's alot of it, lol. Just go to any Inserection.
[User Picture]
On May 2nd, 2004 09:29 pm (UTC), fuzzdecay replied:
i have yet to actually see a picture of dvda all happening at the same time. i think if i ever do, then i could die happy.
* * *
[User Picture]
On May 2nd, 2004 09:14 pm (UTC), johnphys commented:
yikes, kinda like lookin at the sun, you don't wanna stare directly into it......
* * *
[User Picture]
On May 2nd, 2004 09:59 pm (UTC), lowfuellight commented:
4 questions...
1) how the bloody hell did he find out he could do that?
2) how does he take a shit?
3)is it possible for this guy to be constipated?
4) can he fart?

anywho, yea, that's freaky. one reason why aliens don't bother with invading our silly lil planet... that guy...
* * *
[User Picture]
On May 2nd, 2004 11:42 pm (UTC), spam_princess commented:
OH MY FUCKING GOD!!!

IT'S THE GUY (who I've dubbed Bruce) FROM THE OLD BOUNTY PAPER TOWEL PACKAGE!!!!

[User Picture]
On May 2nd, 2004 11:45 pm (UTC), fuzzdecay replied:
dude.... goatse is the brawny paper towel guy??!

*head implodes*
[User Picture]
On May 3rd, 2004 12:01 am (UTC), spam_princess replied:


Secrets of the universe revealed?
* * *
[User Picture]
On May 3rd, 2004 05:10 am (UTC), quelyn commented:
How do we know that's him? And if it is, it ruins all sexual fantasies I might have been having about goatse (read: none)
[User Picture]
On May 3rd, 2004 05:12 am (UTC), fuzzdecay replied:
the build is right....

and he has the mole on the top left of his asshole.

...he's lacking the wedding band, but it's gotta be goatse.
* * *
[User Picture]
On May 4th, 2004 11:43 pm (UTC), mantralocust commented:
That's just wrong.

So very, very wrong.
* * *

Previous Entry · Leave a comment · Share · Next Entry